Προϊόντα με κατίκι Δομοκού από την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ.
Στο διπλασιασμό των πωλήσεων για το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές» στοχεύει η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, μέσα από ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης.
Στο πλαίσιο αυτό δρομολογούνται μια σειρά από κινήσεις σε συνέχεια όσων έγιναν τον προηγούμενο χρόνο οι οποίες, μεταξύ άλλων, αφορούν στην δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που θα εμπεριέχουν το κατίκι Δομοκού «Ορεινές Πλαγιές»,νέες μεγαλύτερες συσκευασίες για την κατηγορία του HORECA, καθώς επίσης και ένα ισχυρό προωθητικό πλάνο (προσφορές, διαφήμιση κ.ά).
Στον ένα χρόνο που το προϊόν έχει ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της ΟΠΤΙΜΑ κατάφερε να μεγαλώσει την απήχησή του και τη διείσδυσή του στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα, μέσα σε ένα χρόνο από την εξαγορά της ΔΟΜΟΚΟΣ ΑΕ από την εταιρεία ΝΙΚΑΣ, τα σημεία πώλησης αυξήθηκαν κατά 30% και οι πωλήσεις σε όγκο κατά 10% ενώ κέρδισε μερίδιο 1,3% στα αλειφόμενα τυριά φτάνοντας στο 15,5%.
Παράλληλα στο διάστημα αυτό η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ επένδυσε στο εργοστάσιο της ΔΟΜΟΚΟΣ ποσό 2,5 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας, για την δημιουργία νέων συσκευασιών καθώς και την ανάπτυξη υποκατηγοριών του προϊόντος. Η στρατηγική αυτή απέδωσε καρπούς και σε οικονομικό επίπεδο καθώς οδήγησε την εταιρεία ΔΟΜΟΚΟΣ σε θετικό EBITDA 450.000 ευρώ το 2018 έναντι αρνητικού EBITDA 160.000 ευρώ το 2017.
Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι Αποστόλου, Λογάδι και Λεβέτι.