Τα τελευταία χρόνια το κανάλι της μικρής λιανικής έχει συρρικνωθεί, καθώς αρκετά ήταν τα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα που έβαλαν “λουκέτο” αδυνατώντας να ανταπεξέλθουν στο δυσχερές ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώθηκε. Παρόλα αυτά, τα μίνι μάρκετ παρουσιάζουν προοπτικές ανάπτυξης, αφού η πανδημία και τα συνεχή lockdown οδήγησαν ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στα μικρότερα σημεία πώλησης.

Η μικρή λιανική εν μέσω κορονοϊού άρχισε να κάνει τα πρώτα βήματα προς τη νέα ψηφιακή εποχή και το μέλλον της, όπως αναφέρθηκε στο πρόσφατο συνέδριο Convenience Retailing Conference 2021 συνδέεται με τις online παραγγελίες, την επέκταση της γκάμας των προϊόντων με premium κωδικούς, τις προτάσεις έτοιμου φαγητού και φυσικά το delivery. Αξίζει να αναφερθεί ότι στα 23.182 μικρά σημεία διακινούνται 60% λιγότερα προϊόντα σε σχέση με τα οργανωμένα, γεγονός που αποκαλύπτει τη σημασία που έχει η επιλογή του σωστού κωδικολογίου για τα μίνι μάρκετ.