Προωθήστε προϊόντα και προσφορές μέσω Facebook
Όπως γίνεται αντιληπτό, τα διαδικτυακά «εργαλεία» είναι πλέον απαραίτητα και για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, καθώς μπορούν να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις και τον τζίρο των καταστημάτων τους. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», παραθέτει έναν «οδηγό» για τις προωθήσεις προϊόντων, προσφορών, αλλά και γενικότερα οποιουδήποτε καταστήματος, μέσω του Facebook.
Κάντε μία ανάρτηση στη σελίδα του καταστήματός σας στο Facebook που θέλετε να προωθήσετε. Αυτή μπορεί να είναι, για παράδειγμα, ένα νέο προϊόν ή μία καινούργια προσφορά. Στη συνέχεια, πατήστε πάνω στην ανάρτησή σας, όπου θα δείτε δεξιά σε μπλε πλαίσιο να αναγράφεται «προώθηση δημοσίευσης».
Αφού πατήσετε «προώθηση δημοσίευσης», θα ανοίξει αυτόματα μία νέα καρτέλα, όπου θα φαίνεται πλέον δεξιά η ανάρτησή σας κι αριστερά στοιχεία για την προώθηση που θα πρέπει να επιλέξετε. Ξεκινήστε επιλέγοντας τη λέξη «επεξεργασία» στο πάνω μέρος
Στη νέα καρτέλα που θα εμφανιστεί μπροστά σας, μπορείτε να επιλέξετε το φύλο των ανθρώπων που θα δουν την προώθησή σας, καθώς και την ηλικία τους.
Λίγο πιο κάτω, σας δίνεται η δυνατότητα να εστιάσετε και σε καταναλωτές με συγκεκριμένες προτιμήσεις, επιλέγοντας λέξεις «κλειδιά», όπως προσφορές, εκπτώσεις κ.ά.
Ακολούθως, μπορείτε στην ίδια καρτέλα, με «πινέζα» ή γράφοντας την ακριβή διεύθυνση του καταστήματός σας, να ορίσετε το σημείο… μηδέν για την προώθησή σας.
Ακολουθεί το πιο σημαντικό βήμα για τα μίνι μάρκετ, αφού στο ίδιο σημείο θα κάνετε και την επιλογή της περιοχής στην οποία θα απευθυνθείτε. Έχοντας ως ορόσημο τη διεύθυνση που έχετε επιλέξει ακριβώς πριν, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας «ακτίνα», προωθώντας για παράδειγμα την ανάρτησή σας, 2 ή 3 ή και περισσότερα χιλιόμετρα μακριά από το κατάστημά σας.
Αφού πατήσετε «Αποθήκευση», επιστρέφετε αυτόματα στην προηγούμενη καρτέλα, όπου μπορείτε πλέον να επιλέξετε επίσης τη χρονική διάρκεια της προώθησής σας, καθώς και το χρηματικό ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε. Το κόστος είναι πάντως πολύ μικρό και είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και με 1 ευρώ, εκατοντάδες άνθρωποι στην περιοχή σας, θα δουν τη δημοσίευση, όπως σας ενημερώνει εκ των προτέρων κι η σχετική μπάρα που βλέπετε από κάτω.
Έχετε σχεδόν ολοκληρώσει την προώθησή σας. Πάνω δεξιά, όμως, όπως βλέπετε και στην εικόνα, μπορείτε να κάνετε έναν έλεγχο, για να δείτε πώς εμφανίζεται η προώθησή σας σε υπολογιστές, κινητά και τάμπλετ, ώστε να είστε βέβαιοι για τον τρόπο με τον οποίο θα διαφημιστείτε στους πελάτες σας.
Τέλος, στο κάτω μέρος της καρτέλας, υπάρχει το πλαίσιο «ΠΛΗΡΩΜΕΣ» και «Μέθοδος Πληρωμής», όπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, ενώ μπορείτε να πληρώσετε για την προώθησή σας και με άλλους τρόπους, όπως μέσω paypal.
Προωθήστε και δείτε τα αποτελέσματα
Αφού ολοκληρώσετε την προώθησή σας, πατώντας κάτω δεξιά το πλαίσιο «Προώθηση», μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της καθ’ όλη τη διάρκεια, αλλά και στο τέλος της, με το Facebook να σας δίνει σημαντικά στοιχεία για το ποιος είδε την ανάρτησή σας και πώς αντέδρασε σε αυτή, βοηθώντας σας να βελτιώσετε τις επόμενες διαφημίσεις σας.