Πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ επιβλήθηκε σε e-shop, που διέθετε προς πώληση ευρεία γκάμα προϊόντων, από τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Υπογραμμίζεται ότι οι καταναλωτές έχουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.