Μεγάλη αύξηση στη ζήτηση παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια η κατηγορία της ρυζογκοφρέτας, που περιλαμβάνει snacks κατάλληλα και για τα ράφια της μικρής λιανικής. Ο επαγγελματίας έχει στη διάθεσή του πλέον μια μεγάλη γκάμα κωδικών για κάθε προτίμηση προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες του επιλογές που συνδέονται με την υγιεινή διατροφή.
Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει στην “άνθιση” της εν λόγω κατηγορίας είναι η στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινά snacks, αλλά και η δυνατότητα που προσφέρουν για on the go κατανάλωση. Παράλληλα, οι ρυζογκοφρέτες είναι κατάλληλες για όλες τις ηλικίες και μπορούν να καταναλωθούν από διάφορες ομάδες, όπως παιδιά, ενήλικες και ηλικιωμένοι. Συνήθως έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, κάτι που είναι σημαντικό για τα μίνι μάρκετ, ενώ έρχονται σε μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων και τύπων, όπως ρυζογκοφρέτες με αλάτι, χωρίς γλουτένη, με σοκολάτα κ.λπ.
Τέλος, έχουν χαμηλό κόστος, κάτι που μπορεί να τις κάνει προσιτές για την πλειονότητα των καταναλωτών και κερδοφόρες για τα μίνι μάρκετ.