Μεγάλες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων αλλά και ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών έχουν παρατηρηθεί τους τελευταίους μήνες, ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι ηλεκτρονικές αγορές παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη και στους τομείς των τροφίμων και των ποτών, καθώς τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, παρατηρήθηκαν οι εξής μεταβολές σε σχέση με το 2019: +254% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +227% σε προϊόντα αρτοποιίας, +217% σε φρέσκα τρόφιμα, +205% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +196% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +172% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +161% σε ποτά και αναψυκτικά, +135% σε προϊόντα για κατοικίδια και +39% σε προϊόντα περιποίησης για παιδιά.
Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για τις παραγγελίες τους, αν και οι κινητές συσκευές εμφάνισαν πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο του ‘20 λόγω του εγκλεισμού αλλά και της ανάγκης για μεγάλες παραγγελίες, στο τρίτο τρίμηνο, επανέκτησαν τη δυναμική τους, με αύξηση 7 ποσοστιαίων μονάδων, όντας υπεύθυνες για το 31% των συνολικών παραγγελιών. Πρώτη επιλογή του καταναλωτή βέβαια παρέμειναν οι υπολογιστές, από τους οποίους προήλθαν το 64% των συνολικών παραγγελιών, καθώς φαίνεται να είναι οι πιο εύχρηστες συσκευές για την πραγματοποίηση μεγάλων παραγγελιών.