Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών τα βιολογικά προϊόντα.
Όλο και σημαντικότερη θέση αποκτούν το τελευταίο χρονικό διάστημα τα βιολογικά προϊόντα στο καλάθι των καταναλωτών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα, με δείγμα 1.200 ατόμων ηλικίας άνω των 18, έδειξε ότι 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα. Στους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων το 45% των ερωτηθέντων αναφέρει την υγιεινή διατροφή και την υγεία του οργανισμού.
Τα προϊόντα που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά και το γάλα. Δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια. Επίσης, από την ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων.
Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών. Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.