Ο τομέας της τιμολόγησης και της εμπορικής διαχείρισης έχει αναπτυχθεί πλέον τεχνολογικά σε τέτοιο βαθμό, που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις για πολλαπλά κέρδη. Στο πλαίσιο αυτό, μιλήσαμε με τον κ. Χάρη Τασιογιαννόπουλο, Cloud Unit Manager στην Info Quest Technologies, για το Q-Zone και τα οφέλη που παρέχει σε καταστήματα, όπως τα μίνι μάρκετ.
Τoυ Bάιου Τασούλα
Η τεχνολογική ανάπτυξη, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει αλλάξει ριζικά κάθε τομέα της επιχειρηματικής δράσης. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν οι εξελίξεις να μην επηρεάσουν σημαντικά και τον τομέα της τιμολόγησης και γενικότερα της εμπορικής διαχείρισης.
Πρόκειται μάλιστα, για έναν τομέα που έχει μετεξελιχθεί αρκετά και προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς παρέχει πολλαπλά οφέλη, που είναι ικανά να παίξουν σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση κάθε επιχείρησης, όπως ένα μίνι μάρκετ, ένα περίπτερο ή ένα παντοπωλείο. Μία από τις κορυφαίες λύσεις της αγοράς στον εν λόγω τομέα, αποτελεί και το Q-Zone της Info Quest Technologies και ο κ. Χάρης Τασιογιαννόπουλος, Cloud Unit Manager της εταιρείας, μας εξήγησε γιατί έχει καταφέρει να ξεχωρίσει το συγκεκριμένο προϊόν στην αγορά, τι είναι το «έξυπνο» ταμείο, αλλά και γενικότερα, πώς μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης.
Mini Market: Τι είναι το Q-Zone;
Χάρης Τασιογιαννόπουλος: To Q-Zone είναι μία ολοκληρωμένη, 100% συνδρομητική εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης, νέας γενιάς, που αξιοποιεί το Internet, με μοναδικά χαρακτηριστικά, ικανά να μεταμορφώσουν πλήρως μία οποιαδήποτε επιχείρηση. Η εφαρμογή είναι προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς τόσο ως προς τη νομοθεσία, όσο και ως προς τις δυνατότητες, το κόστος υλοποίησης, αλλά και τη δομή της. Ταυτόχρονα, καθώς στηρίζεται στη διεθνώς κορυφαία πλατφόρμα ERPLY, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερες από 100.000 επιχειρήσεις και 400.000 χρήστες παγκοσμίως, είναι ώριμη, εξελίσσεται συνεχώς και ενσωματώνει τις βέλτιστες πρακτικές.
Μ.Μ.: Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται και τι είναι αυτό που μπορεί να προσφέρει;
Χ.Τ.: Απευθύνεται σε κάθε είδους επιχείρηση, είτε αυτή είναι μικρό κατάστημα με ένα ταμείο, είτε ένα πολυκατάστημα με πολλαπλά ταμεία και θέσεις εργασίας, είτε ένα δίκτυο καταστημάτων με πολλές αποθήκες, είτε ένα e-shop ή και μία επιχείρηση που συνδυάζει φυσική και ηλεκτρονική παρουσία.
Το Q-Zone παρέχει την ιδανική λύση διαχείρισης της επιχείρησης, διευκολύνοντας κάθε διεργασία, αλλά προσφέρει και πολλές διαφορετικές δυνατότητες αναβάθμισης διαδικασιών, όπως ο μηχανισμός επιβράβευσης πελατών ή η τιμολόγηση ontheGo, ενώ δεν θα πρέπει να παραλείψουμε ότι λόγω της συνδρομητικής της φύσης, η εφαρμογή αποτελεί ιδανική λύση για εποχιακά καταστήματα, που λειτουργούν σε τουριστικές περιοχές.
Μ.Μ.: Πόσο εύκολο είναι για κάποιον επιχειρηματία να αφήσει πίσω του το γνωστό παραδοσιακό ταμείο και να μεταβεί στο «έξυπνο» ταμείο του Q-Zone;
Χ.Τ.: Η μετάβαση στο Q-Zone είναι εξαιρετικά εύκολη και μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Βασικό πλεονέκτημα που θα πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις εγκατάστασης, καθώς είναι cloud based και επίσης ότι υπάρχει μηχανισμός συνεχούς υποστήριξης από την εξειδικευμένη ομάδα της Info Quest Technologies, για την ομαλή μετάβαση αλλά και εξυπηρέτηση καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στην υπηρεσία.
Μ.Μ.: Πείτε μας κάποια χαρακτηριστικά της εφαρμογής τα οποία θα ξεχωρίζατε.
Χ.Τ.: Όσον αφορά τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Q-Zone, για ευκολία ας τα χωρίσουμε σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με την ίδια την εφαρμογή και εδώ θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε τη λειτουργία με μηνιαία συνδρομή, ανά ταμείο και υποκατάστημα, την πολύ απλή παραμετροποίηση και ευκολία στη χρήση, χωρίς απαιτήσεις εγκατάστασης, τη δυνατότητα διασύνδεσης με POS πιστωτικών καρτών και ζυγιστικά συστήματα, την on-line και off-line λειτουργία, καθώς και την 100% συμβατότητα με Αpple, Windows & Android συσκευές.
Η δεύτερη κατηγορία αφορά τις δυνατότητες που προ,σφέρει και για συντομία θα αναφέρουμε επιγραμματικά .κάποιες από αυτές, όπως η δυνατότητα για έλεγχο και πρόσβαση στα δεδομένα της επιχείρησης οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του κινητού/tablet/υπολογιστή, η πληθώρα αναφορών (reporting), η καρτέλα πελάτη και διαχείριση προμηθευτή, η εκτύπωση barcode ετικετών, η λειτουργία κουπονιών προσφορών, ο μηχανισμός επιβράβευσης και η υποστήριξη κεντρικής διαχείρισης αποθήκης.