Πολλές ώρες δουλειάς και… πολύ ρεύμα
Όσον αφορά τα αρνητικά του επαγγέλματος, η κα Γιαννακοπούλου στάθηκε στις πολλές ώρες δουλειάς, που είναι το… σίγουρο στα μίνι μάρκετ, αλλά και στα πολλά έξοδα που έχει κάθε κατάστημα. «Δουλεύουμε από τις 7 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ κι οι ώρες δουλειάς για τους δυο μας, συν μία υπάλληλο που έχουμε, είναι πάρα πολλές. Το μεροκάματο βγαίνει, δεν έχουμε παράπονο, αλλά κι οι ώρες είναι ατέλειωτες. Ευτυχώς, μένουμε δίπλα κι έτσι δεν χάνουμε χρόνο και στις μετακινήσεις», μας είπε η κα Γιαννακοπούλου, που έθεσε ως μεγαλύτερο πρόβλημα για τη δουλειά τα έξτρα έξοδα. «Δίνουμε πάνω από 600 ευρώ τον μήνα για το ρεύμα, που το καλοκαίρι φθάνουν και τα 800 ευρώ με τα ψυγεία των παγωτών, κι έχουμε αλλάξει και τη ΔΕΗ για πιο φθηνά. Αλλά, γενικά, τα έξτρα έξοδα είναι πολλά. Έχουμε βάλει το Intale Point, για να έχουμε καλύτερο έλεγχο, αφού τον πρώτο καιρό ειδικά χάναμε πολλά χρήματα σε… περιφερειακά έξοδα και λάθη. Μόνο από τα λάθη των προμηθευτών χάναμε σχεδόν έναν μισθό. Τώρα τα έχουμε περιορίσει. Αυξήσαμε τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε κι έχουμε πρόβλημα όταν πέφτει το ρεύμα, αλλά τα περιορίσαμε», μας εξήγησε με… γλαφυρό τρόπο.
Το… βερεσέ είναι καθημερινότητα
Τα οικονομικά δεδομένα στην Ελλάδα είναι τελείως διαφορετικά τα τελευταία χρόνια και το… βερεσέ έχει επιστρέψει για τα καλά σε πολλά καταστήματα της μικρής λιανικής. Το ίδιο ισχύει και για το Quick Market. «Η αλήθεια είναι ότι δίνουμε και… βερεσέ. Στην αρχή περισσότερο, αλλά είχαμε μεγάλα… φέσια, γεγονός που μας ανάγκασε να το περιορίσουμε. Προσέχουμε πια σε ποιους δίνουμε, αλλά σε γνωστούς μας πελάτες και σε ανθρώπους που ξέρεις ότι δεν έχουν πολλά χρήματα, δεν μπορείς να μη βοηθήσεις. Σκέφτεσαι “πες ότι το έφαγα εγώ” και το προσθέτουμε στα προσωπικά μας έξοδα, γιατί θέλουμε να βοηθάμε όσους μπορούμε», είπε στο περιοδικό μας.
Προμήθεια 30 λεπτών στις κάρτες κινητής
Προβληματισμένοι για το μεγάλο ζήτημα των μίνι μάρκετ, τα POS και τις έξτρα χρεώσεις, ήταν η κα Γιαννακοπούλου κι ο κ. Κάρλο, αφού «η ενημέρωση που έχουμε είναι ελλιπής και κανένας δεν ξέρει τι ακριβώς γίνεται. Στα περίπτερα έχουν διαφορετική νομοθεσία απ’ ό,τι σε εμάς, ενώ και με τις προμήθειες τίποτα δεν είναι σταθερό. Εμείς έχουμε προσθέσει μόνο 30 λεπτά επιπλέον στις κάρτες κινητής τηλεφωνίας, όπου σε διαφορετική περίπτωση θα μπαίναμε μέσα από την πώλησή τους. Από εκεί και πέρα, είμαστε αναγκασμένοι να δεχόμαστε τις πληρωμές μέσω POS. Ευτυχώς, κάποιοι πελάτες μας αναγνωρίζουν το πρόβλημα και δεν χρησιμοποιούν κάρτα για τσιγάρα ή μικροποσά».
Πωλήσεις και μέσα από τα Social Media
Το Quick Market στη Νέα Φιλαδέλφεια έχει τη δική του σελίδα στο Facebook αλλά και το Instagram, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για ένα από τα πλέον σύγχρονα μίνι μάρκετ στην Αθήνα. «Έχουμε δημιουργήσει τις σελίδες “quickmarket.nf” και στο Facebook και στο Instagram, αφού θέλουμε μέσα από τα social media να μπορούμε να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας για νέες παραλαβές, προσφορές, αλλά κι ό,τι άλλο θα πρέπει να ξέρουν για το κατάστημά μας».