Οι συνεχείς ανατιμήσεις, που σημειώνονται σε βασικά είδη, έχουν στρέψει το αγοραστικό κοινό στην αναζήτηση εκπτώσεων και προσφορών, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του νοικοκυριού με ένα εισόδημα που συνεχώς συρρικνώνεται. Η τιμή των προϊόντων έχει αναδειχθεί για ακόμα μια φορά βασικό κριτήριο για τις αγορές, με αποτέλεσμα οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο τροφίμων και το delivery να προσπαθούν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό με μειώσεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά.
Σε μια ανάλογη κίνηση προχώρησε πρόσφατα η Wolt Market, η οποία ανακοίνωσε ότι μειώνει τις τιμές 1.500 κωδικών από την 1η Οκτωβρίου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ενέργεια αφορά σε 1.500 κωδικούς προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά, απορρυπαντικά, καθώς κι άλλες κατηγορίες προϊόντων, σε όλα τα καταστήματα Wolt Market σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Η Wolt Market διαθέτει στην Ελλάδα ένα δίκτυο 10 καταστημάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 08:00 έως τις 00:00, οι πελάτες της Wolt Market μπορούν να διαλέξουν μέσα από μια λίστα περίπου 3.500 κωδικών.