Μια από τις κατηγορίες τροφίμων που θα μπορούσε να φέρει κέρδος και στον επαγγελματία της μικρής λιανικής είναι οι συσκευασμένες σαλάτες που τα τελευταία χρόνια κερδίζουν “έδαφος” στις προτιμήσεις των καταναλωτών και κυκλοφορούν στην αγορά σε ποικίλους συνδυασμούς.

Αναλυτικά, στα ψυγεία των καταστημάτων παρατηρείται αύξηση της ζήτησης για τυποποιημένες σαλάτες, κυρίως εν μέσω πανδημίας. Οι έτοιμες σε πακέτο σαλάτες «τρέχουν» το τελευταίο διάστημα µε σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, με τα χύμα λαχανικά για σαλάτες να εμφανίζουν τελευταία μια τάση υποχώρησης στο μερίδιό τους. Η σταδιακή προτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές στη συγκεκριμένη κατηγορία συσκευασμένων τροφίμων δεν οφείλεται μόνο στην πανδημία. Οι σύγχρονες γενιές αναζητούν την ευκολία στην υγιεινή διατροφή ώστε να κερδίζουν πολύτιμο χρόνο και να τρώνε πιο συχνά υγιεινά. Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή τους παίζει επίσης η μεγάλη ποικιλία στους συνδυασμούς λαχανικών που συνθέτουν τις σαλάτες, στην οποία έχουν επενδύσει εταιρείες όπως η Eurocatering AΕ με το brand «Φρεσκούλης» και η Μπάρμπα Στάθης. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, η δημοφιλής αυτή τάση, δεν έχει φτάσει ακόμα στο απόγειό της, με τις προοπτικές να δείχνουν ακόμα ανεξάντλητες. Σε αυτό συνομολογεί και το  περιθώριο αύξησης κατά περίπου 1 δισ. δολαρίων του συνολικού τζίρου της αγοράς συσκευασμένων λαχανικών της Ευρώπης ως το 2026, με το αθροιστικό ετήσιο ποσοστό αύξησης ως το 2026, να υπολογίζεται στο 3,1% για το διάστημα 2019-2026, σύμφωνα με έκθεση της Allied Market Research.