Αρκετοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που αυτή την περίοδο αποφασίζουν να επενδύσουν σε σχολικά είδη, αφού η επιστροφή των μαθητών στα θρανία μετά τις καλοκαιρινές διακοπές αποτελεί μια καλή ευκαιρία για την ενίσχυση του τζίρου και των μίνι μάρκετ.
Τα σχολικά είδη, παρά το γεγονός ότι η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα στην καθημερινότητα των μαθητών, αποτελεί μια κατηγορία που έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της IMARC Group, η παγκόσμια αγορά σχολικών ειδών άγγιξε το 2021 τα 88,8 δις. δολάρια σε αξία, ενώ μέχρι το 2027 υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα 111,1 δις. δολάρια.
Αυτό που ο επαγγελματίας χρειάζεται να λάβει υπόψη είναι ότι η εν λόγω κατηγορία προϊόντων δεν απευθύνεται μόνο στους μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, αλλά σε όλους τους καταναλωτές που συνδέονται με το εκπαιδευτικό σύστημα.
Οι επιλογές για ένα κατάστημα λιανικής είναι αναρίθμητες, αφού ανάλογα με το αγοραστικό κοινό που προσελκύει το μίνι μάρκετ μπορεί να εφοδιαστεί με χαρτί, στυλό, μολύβια, τετράδια, σημειωματάρια, κασετίνες ή ακόμα και σχολικές τσάντες, που προσφέρουν ένα σημαντικό περιθώριο για κέρδος. Ιδιαίτερα για τα καταστήματα που βρίσκονται κοντά σε σχολεία, τα είδη που σχετίζονται με την εκπαίδευση μπορούν να κάνουν όντως τη διαφορά.