Έδαφος κερδίζουν τα τελευταία χρόνια στα ψυγεία της μικρής λιανικής οι μπίρες που δεν περιέχουν αλκοόλ, όχι μόνο για λόγους απώλειας βάρους, αλλά και για λόγους υγείας, κυρίως στις νεότερες γενιές. Οι μπίρες αποτελούν ένα από τα κορυφαία προϊόντα για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, αφού οι πωλήσεις τους είναι συχνά πολύ μεγάλες και το περιθώριο κέρδους τους ικανοποιητικό. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, είναι αυτές που «ανεβάζουν» τον τζίρο ολόκληρου του καταστήματος, αφού λειτουργούν εν πολλοίς ως «κράχτης» αντίστοιχος των τσιγάρων, αλλά με τη διαφορά ότι έχουν και κάποιο οικονομικό όφελος για τους ίδιους τους επαγγελματίες της αγοράς.
Οι περισσότεροι επαγγελματίες έχουν ήδη τοποθετήσει τις μπίρες χωρίς αλκοόλ στα ψυγεία τους, καθώς η γεύση τους έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με το παρελθόν και σήμερα τις προτιμούν αρκετοί καταναλωτές. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι πωλήσεις μπίρας χωρίς αλκοόλ στην Αμερική εκτοξεύθηκαν κατά 44% το Μάιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους. Η συγκεκριμένη αλλαγή ενδεχομένως καταδεικνύει ότι η αρχική αύξηση της κατανάλωσης αλκοολούχων τους πρώτους μήνες της πανδημίας ήταν προσωρινή και ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε μη αλκοολούχα ποτά, προκειμένου να ελέγξουν την κατανάλωση οινοπνεύματος. Επιπλέον, καταγράφεται επιστροφή ορισμένων καταναλωτών στις προ-COVID καταναλωτικές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι καταναλωτές διεθνώς στρέφονται επίσης σε ποικίλα είδη μη αλκοολούχων ποτών, τα οποία προσφέρουν αίσθηση χαλαρότητας, χωρίς να επιβαρύνουν τον οργανισμό με οινόπνευμα. Είναι αξιοσημείωτο ότι η δημοφιλία των μη αλκοολούχων ποτών διατρέχει όλο το ηλικιακό φάσμα των καταναλωτών.