«Shopping therapy» και στη λιανική μετά την καραντίνα

Σε ανοδική “τροχιά” κινούνται τα σούπερ μάρκετ. 

Ανοδική πορεία για δεύτερη συνεχή χρονιά ως προς τις πωλήσεις καταγράφει το κανάλι των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI για το 2018, με την αύξηση να εκτιμάται στο 2,7%.

Αναλυτικότερα, ο Μάρτιος παρουσιάζεται ως ο καλύτερος μήνας για την περσινή χρονιά, καθώς σημειώθηκε αύξηση και ως προς την αξία και ως προς τον όγκου πωλήσεων σε ποσοστό 13,4%. Παράλληλα, ο Δεκέμβριος του 2018 ήταν ένας μήνας πτωτικός για την αγορά σούπερ μάρκετ, αφού σημειώθηκε κάμψη πωλήσεων της τάξεως του 0,7% σε αξία και του 0,9% σε όγκο πωλήσεων.

Άνοδο κατέγραψαν οι κατηγορίες:

  • Τα είδη νοικοκυριού (Household) με αύξηση 4% σε αξία πωλήσεων και 3,5% σε όγκο.
  • Τα τρόφιμα με αύξηση 2,7% σε αξία και 2,2% σε όγκο.
  • Τα είδη προσωπικής φροντίδας με αύξηση 1,3% σε αξία και 2,8% σε όγκο.

Επιπροσθέτως, με βάση τα στοιχεία της ΙRI υπολογίζεται ότι το 2018 το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας κατέγραψε κάμψη -1,3% και κυμάνθηκε στο 15,7%.