Τα γλυκά snacks αποτελούν παραδοσιακά μια κατηγορία τροφίμων ζωτικής σημασίας για τα καταστήματα της μικρής λιανικής. Εν μέσω πανδημίας μάλιστα υπήρξε αυξημένη ζήτηση σε σοκολάτες, μπισκότα και συναφή είδη, καθώς η πολύμηνη παραμονή των Ελλήνων εντός της οικίας ευνόησε την κατανάλωση προϊόντων που ενισχύουν την ψυχολογία.
Ειδικά στην κατηγορία των μπισκότων, αύξηση στις πωλήσεις τους είδαν τον τελευταίο χρόνο και οι μεγάλες μπισκοτοποιίες στη χώρα, με τις εταιρείες Βιολάντα, Μπισκότα Παπαδοπούλου και ElBisco να λανσάρουν νέα προϊόντα παρά τις ανακατατάξεις που προκάλεσε η πανδημία. Οι κωδικοί στην πλειοψηφία τους ακολουθούν τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Η Βιολάντα για παράδειγμα πρόσφατα λάνσαρε μπισκότα Digestive στους τύπους 100% Ολικής Άλεσης, κακάο και 0% Ζάχαρη, δίνοντας επιλογές γλυκών σνακ που ακολουθούν το πρότυπο της υγιεινής διατροφής. Με νέους κωδικούς χωρίς ζάχαρη επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό της το τελευταίο χρονικό διάστημα και η γνωστή μπισκοτοποιία Παπαδοπούλου. Εκτός από τις 2 νέες γεύσεις μπισκότων βρώμης που πρόσφατα προστέθηκαν στα ράφια, μεγάλωσε και η γκάμα των μπισκότων ΠΤΙ-ΜΠΕΡ με έναν κωδικό Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης. Σε υγιεινούς κωδικούς επενδύει και η Elbisco, η οποία έχει διευρύνει τη σειρά μπισκότων Αλλατίνη με τα Cookie με Βρώμη και 30% λιγότερη ζάχαρη σε δύο νέες γεύσεις με σοκολάτα.