Τα τελευταία χρόνια οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διεκδικούν συστηματικά μερίδια από το τζίρο της μικρής λιανικής, κυρίως με νέα μικρότερα καταστήματα που εγκαινιάζουν σε γειτονιές αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα που κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις τον τελευταίο χρόνο.  Εν μέσω κορονοϊού μάλιστα γνωστές πλατφόρμες όπως το e-food μπήκαν στο “παιχνίδι”, διεκδικώντας μερίδιο από τα κέρδη με την ανάπτυξη δικών τους μίνι μάρκετ. Η απάντηση στον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στην αγορά έρχεται από τα Kiosky’s Convenience Stores, τα οποία επεκτείνονται εκτός Αττικής με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού καταστημάτων που λειτουργούν σήμερα.

Η ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων υποστηρίζεται από τη σύνδεσή τους με την ηλεκτρονική πλατφόρμα ekiosky’s, καθώς και από τη διανομή προϊόντων κατ΄ οίκoν, δημιουργώντας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τόσο για την εταιρεία όσο και για τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με τρεις τρόπους: από το φυσικό κατάστημα, από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αλλά και τηλεφωνικά, με διευρυμένο ωράριο, έως τις 23:00, καθημερινά αλλά και τις Κυριακές.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα ekiosky’s, ξεπέρασε σε ένα χρόνο από την έναρξη λειτουργίας της, τον στόχο των 300.000 παραγγελιών και των 2 εκατομμυρίων επισκεπτών, έχοντας στη διάθεση των καταναλωτών πάνω από 1.000 κωδικούς για τα μικροψώνια τους, που οφείλεται τόσο στη γενικότερη τάση απομακρυσμένων αγορών λόγω και της πανδημίας, όσο και στη δυνατότητα που παρέχεται στον καταναλωτή για διανομή κατ’ οίκον, μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία.

Με τον συνδυασμό του φυσικού καταστήματος με το ηλεκτρονικό, η Kiosky’s είναι η μοναδική εταιρεία που καλύπτει ήδη, σε επίπεδο διανομής προϊόντων μικρής λιανικής, περισσότερο από το 90% της γεωγραφίας της Αττικής.

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 57 καταστήματα στην Αττική, ενώ τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα πρώτα Κiosky`s Convenience Stores στη Θεσσαλονίκη, τον Πύργο Ηλείας, τη Λαμία και τη Σύρο. Το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας προβλέπει την επέκταση του δικτύου της και σε άλλες πόλεις, με στόχο τη λειτουργία 100 καταστημάτων, μέχρι το τέλος του έτους, με τη δημιουργία τόσο ιδιόκτητων καταστημάτων όσο και με τη μέθοδο franchise.