Σε κινέζικα σούπερ μάρκετ τα παγωτά της Κρι Κρι.
Την είσοδο των παγωτών της στην κινεζική αγορά επεκτείνει η εταιρεία Κρι Κρι. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ο στρατηγικός στόχος της εταιρείας Κρι Κρι για ενίσχυση των εξαγωγών της ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο μέσω της παρουσίας των επώνυμων παγωτών Κρι Κρι στην Κίνα, μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως.
Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, στελέχη και ιδιοκτήτες κινέζικων αλυσίδων σούπερ μάρκετ παρευρέθηκαν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Κρι Κρι στις Σέρρες, τη Δευτέρα, 20/5, συνοδευόμενοι από την εταιρεία εισαγωγών Jongjia, που αποτελεί και τον επίσημο συνεργάτη της Κρι Κρι στην Κίνα.
Κατά την επίσκεψή τους στο εργοστάσιο της Κρι Κρι, τα μέλη της κινεζικής αποστολής ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου και γνώρισαν από κοντά τα προϊόντα της.
Σημειώνεται ότι η Κρι Κρι, συμμετείχε στη διεθνή έκθεση Sial China που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη από τις 14 έως και τις 16 Μαΐου 2019 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Ασιατικής ηπείρου.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με στόχο την τοποθέτηση των προϊόντων της στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Οι δε επισκέπτες του περιπτέρου (κυρίως αγοραστές S/M) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρείας.
Η Κρι Κρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο, ενώ συνολικά διατηρεί παρουσία σε 24 χώρες. Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.
Στόχος της Κρι Κρι πλέον είναι η ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες και η είσοδός της σε νέες, μεγάλες αγορές της Ασίας.