Σε θετική τροχιά κινείται η αγορά μπίρας με τους ρυθμούς ανάπτυξης να είναι υψηλότεροι σε σχέση με πέρυσι. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης στο περιθώριο εκδήλωσης για την έναρξη του προγράμματος Ευφυούς Γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, «με τη βοήθεια του καιρού εφέτος η αγορά μπίρας συνολικά πηγαίνει καλά, σαφώς καλύτερα από πέρυσι». Η αυξητική τάση ευνοείται από τον καλό καιρό και θα ενισχυθεί περαιτέρω αφενός λόγω των επικείμενων αθλητικών γεγονότων και αφετέρου λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης.
Στο ίδιο πλαίσιο, ανοδικά κινούνται και οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου Heineken κατά το 2023 ήταν κοντά στα 300 εκατ. ευρώ (από 279 εκατ. ευρώ το 2022) ένα επίπεδο που αναμένεται να ξεπεράσει εφέτος.
Αναφορικά με τις εξαγωγές, σημείωσε ότι εφέτος θα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, πάνω από 10% επί του συνόλου του όγκου των πωλήσεων.
Ερωτηθείς για το εάν η εταιρεία θα προβεί σε ανατιμήσεις, ο ίδιος σημείωσε ότι έγινε μια μικρή αύξηση εφέτος στην αρχή του έτους και δεν πρόκειται να γίνει άλλη. Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη η αγορά μπίρας έχει αντισταθεί στον πληθωρισμό, όπως καταγράφεται και από το γεγονός ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν έχουν αυξηθεί στην κατηγορία. «Η κατηγορία έχει δείξει ότι διαχειρίζεται το θέμα του πληθωρισμού με ένα τρόπο που οι καταναλωτές το επιβραβεύουν», σημείωσε χαρακτηριστικά.