Τα τελευταία χρόνια, τα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν αλλάξει αισθητά εικόνα και στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η μικρή λιανική, υιοθετώντας τις νέες προτιμήσεις των καταναλωτών. Τα προϊόντα πρωινού έχουν αποκτήσει δυναμική παρουσία και θα μπορούσαν να ενισχύσουν τα έσοδα των μίνι μάρκετ, αρκεί ο επαγγελματίας να επενδύσεις στους σωστούς κωδικούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παγκόσμια αγορά των spreads κινείται ανοδικά με τα έσοδά της να υπολογίζονται στα 68,81 εκατ. δολάρια για το 2021. Εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
Τα προϊόντα στην κατηγορία που προτιμούν οι καταναλωτές είναι κυρίως προτάσεις με υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα, λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά και βούτυρα ξηρών καρπών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η νέα σειρά της Healthy Habits, που περιλαμβάνει3 μαρμελάδες από 100% φρούτα και χυμούς φρούτων, που παράγονται, σύμφωνα με την εταιρεία, χωρίς συντηρητικά. Παράλληλα, η εταιρεία Value for Life Foods AE έχει λανσάρει στην αγορά τους κωδικούς Real & Honest που παράγονται με βάση τους ξηρούς καρπούς. Τα spreads and butters της σειράς διατηρούν πλήρως όλες τους τις ευεργετικές ιδιότητες των ξηρών καρπών, σύμφωνα με την εταιρεία, και για τη διατροφική τους βελτιστοποίηση χρησιμοποιούνται είτε αποφλοιωμένοι είτε με ολόκληρη τη φλούδα.