: Σούπερ Μάρκετ: Τα προϊόντα (FMCGs) που φέρνουν κέρδη το 2018

Σημαντική αύξηση τόσο στο συνολικό τζίρο, όσο και στις επιμέρους κατηγορίες και ειδικά στα προϊόντα που αφορούν το λιανεμπόριο και τα λεγόμενα FMCGs (Fast-Μoving Consumer Goods – ταχείας κατανάλωσης), καταγράφουν τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών, Nielsen, η οποία εξετάζει την αγορά των σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, (εξαιρούμενων των Νησιών).

Σύμφωνα με αυτά λοιπόν, ο τζίρος κινήθηκε θετικά σε αξία, σημειώνοντας άνοδο 2,3% στο πρώτο εξάμηνο του 2018 (και σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017, έως 30 Ιουνίου 2018), με τα FMCGs να δίνουν στο σύνολό τους αντίστοιχη αύξηση της τάξης του 2,2%. Όσον αφορά τα επιμέρους στοιχεία, το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κτλ) εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο της τάξης του 7,5%, εξαιτίας όμως και των νέων μεγάλων καταστημάτων από "αλυσίδες", όπως η Μαρινόπουλος και Σκαλαβενίτης, ενώ τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν πολύ μικρότερη άνοδο, στο +1,2%.Σύμφωνα με αυτά λοιπόν, ο τζίρος κινήθηκε θετικά σε αξία, σημειώνοντας άνοδο 2,3% στο πρώτο εξάμηνο του 2018 (και σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017, έως 30 Ιουνίου 2018), με τα FMCGs να δίνουν στο σύνολό τους αντίστοιχη αύξηση της τάξης του 2,2%. Όσον αφορά τα επιμέρους στοιχεία, το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κτλ) εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο της τάξης του 7,5%, εξαιτίας όμως και των νέων μεγάλων καταστημάτων από “αλυσίδες”, όπως η Μαρινόπουλος και Σκαλαβενίτης, ενώ τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν πολύ μικρότερη άνοδο, στο +1,2%.

Αντίστοιχα στις επιμέρους κατηγορίες των FMCGs, τα προϊόντα στον τομέα Τρόφιμα & Ποτά αναπτύσσονται κατά 1,8%, τα προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, κατά 3,5%, ενώ τα προϊόντα Οικιακής Χρήσης έχουν αυξήσει την αξία των πωλήσεών τους κατά 3,9%.

Σύμφωνα με αυτά λοιπόν, ο τζίρος κινήθηκε θετικά σε αξία, σημειώνοντας άνοδο 2,3% στο πρώτο εξάμηνο του 2018 (και σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017, έως 30 Ιουνίου 2018), με τα FMCGs να δίνουν στο σύνολό τους αντίστοιχη αύξηση της τάξης του 2,2%. Όσον αφορά τα επιμέρους στοιχεία, το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κτλ) εμφανίζουν τη μεγαλύτερη άνοδο της τάξης του 7,5%, εξαιτίας όμως και των νέων μεγάλων καταστημάτων από “αλυσίδες”, όπως η Μαρινόπουλος και Σκαλαβενίτης, ενώ τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν πολύ μικρότερη άνοδο, στο +1,2%.