Στα 300 ευρώ το κέρδος από τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ.
Εξακολουθούν να “κυνηγούν” τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η πρακτική αυτή τους εξασφαλίζει όφελος πάνω από 300 ευρώ ετησίως.
Πιο συγκεκριμένα, παρά το γεγονός ότι παρατηρείται βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στο αγοραστικό κοινό των αλυσίδων σουπερμάρκετ, οι συνήθειες που υιοθετήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία από τους Έλληνες καταναλωτές συνεχίζουν να καταγράφονται και πλέον αποτελούν στοιχείο που έχει ενσωματωθεί στην αγοραστική συμπεριφορά.
Πιο συγκεκριμένα, ο Έλληνας καταναλωτής μετά από αρκετά χρόνια δείχνει μία μεγαλύτερη αισιοδοξία και άνεση σε σχέση με το εισόδημα του κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιλέγει πιο ποιοτικά προϊόντα. Όμως οι καταναλωτές εξακολουθούν να κυνηγούν τις προσφορές και να εξοικονομούν σημαντικά ποσά χρημάτων από τις διαφόρων τύπων εκπτώσεις, τα οποία μεσοσταθμικά αντιστοιχούν για το 2019 στο 12,3% της αξία των αγορών τους. Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος σε πάνω από 300 ευρώ ετησίως. Μέσω της διατήρησης των προσφορών και προωθητικών ενεργειών, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ παρέχουν στον καταναλωτή τα εργαλεία για τη διαχείριση των χρημάτων που δαπανά, με στόχο την αύξηση της σχέσης αξίας-κόστους ή value for money. Το πλεονέκτημα του σούπερ μάρκετ συγκριτικά με άλλα κανάλια πώλησης στο να προσφέρει στον καταναλωτή αυτό που ζητάει φαίνεται από το ότι το 80% των καταναλωτών θεωρούν ότι στα σουπερμάρκετ βρίσκουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με άλλα καταστήματα.