Με 3 νέα καταστήματα επεκτείνεται η αλυσίδα

Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή “ποντάρουν” οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πρόσφατα, τα σούπερ μάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ δημιούργησαν την σειρά «επιλογή μου», σε δεκάδες κατηγορίες προϊόντων για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών. Πρόκειται για προϊόντα που πωλούνται φθηνότερα 25% με 30%. Η γκάμα περιλαμβάνει χαρτικά, είδη παντοπωλείου στα τυποποιημένα τρόφιμα, κατεψυγμένα είδη και είδη ψυγείου (γαλακτοκομικά, τυροκομικά, αλλαντικά), ζωοτροφές, καλλυντικά, είδη οικιακής χρήσης, χυμοί και αναψυκτικά, είδη πρωϊνού κ.λπ.

Η αλυσίδα ΚΡΗΤΙΚΟΣ δεν είναι η μόνη που “επενδύει” στα private label προϊόντα, καθώς ανάλογες σειρές κυκλοφορούν στα ράφια της Μασούτης, της ΑΒ Βασιλόπουλος αλλά και της Σκλαβενίτης. Εν μέσω πανδημίας, οι καταναλωτές εξετάζουν προσεκτικά τις τιμές και δεν είναι λίγοι αυτοί που πραγματοποιούν έρευνα αγοράς πριν προχωρήσουν στις απαιτούμενες αγορές.