Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 1,8 δισ. ευρώ σε 13 εβδομάδες

Στα «σίγουρα» οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ. 

Αισιόδοξος για το εισόδημα του 2020 παρουσιάζεται ο Έλληνας καταναλωτής, γεγονός που αναμένεται να “μεταφραστεί” σε αύξηση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων και σε στροφή σε πιο ποιοτικές επιλογές προϊόντων.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, οι καταγραφόμενες τάσεις αποτελούν μία ευκαιρία για τον κλάδο, καθώς ειδικά για το λιανεμπόριο τροφίμων, η σχέση αξίας-τιμής αξιολογείται ιδιαίτερα υψηλά σε ποσοστά, που το 2019 έφτασαν το 83%. Σε συνδυασμό με την προβλεπόμενη αύξηση των πωλήσεων, το 2020 αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες του κλάδου προκειμένου να επιτύχουν τους εδώ και χρόνια πολυαναμενόμενους ρυθμούς ανάπτυξης που χρειάζονται.

Παράλληλα, η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 31% δήλωσε σε σχετική έρευνα ότι θα αυξήσει τη δαπάνη της σε είδη σούπερ-μάρκετ το 2020, έναντι 12% που δηλώνει ότι θα τη μειώσει.

Η βελτίωση στο καταναλωτικό κλίμα αναμένεται να επηρεάσει και τις καταναλωτικές συνήθειες, καθώς στην τελευταία μέτρηση του ΙΕΛΚΑ καταγράφεται με διαφορά η ποιότητα σαν βασικό κριτήριο επιλογής τροφίμων με ποσοστό 37% έναντι 31% των χρημάτων που ξοδεύει ο καταναλωτής.

Παράλληλα, συνεχίζει να αυξάνεται τόσο το store loyalty όσο και το brand loyalty, με τους καταναλωτές να δηλώνουν ότι δεν αλλάζουν κατάστημα και επωνυμία προϊόντων σε ποσοστά 49% και 32% αντίστοιχα, τα οποία είναι τα υψηλότερα που έχουν καταγραφεί την τελευταία 8ετία. Πρόκειται για μία εξέλιξη η οποία επίσης καταδεικνύει την επιστροφή του καταναλωτή σε κριτήρια ποιότητας συγκριτικά με το παρελθόν.