Τα snacks αποτέλεσαν μια από τις πιο ανθεκτικές κατηγορίες προϊόντων για το κανάλι της μικρής λιανικής εν μέσω πανδημίας. Το καταναλωτικό κοινό όχι μόνο δε σταμάτησε να αγοράζει τους συγκεκριμένους κωδικούς, αλλά αύξησε σημαντικά τις αγορές του σε πατατάκια, γαριδάκια και κριτσίνια, προτιμώντας τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα της γειτονιάς του. Παρά το γεγονός ότι οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων επενδύουν εκατομμύρια σε ηλεκτρονικά καταστήματα και πραγματοποιούν «απειλητικά ανοίγματα» στις γειτονιές, το προηγούμενο χρόνο οι πωλήσεις των snacks διαμορφώθηκαν στη μικρή λιανική στα 442 εκατ. ευρώ, φανερώνοντας ότι η διείσδυσή της παραμένει υψηλή στις αγοραστικές συνήθειες των ελληνικών νοικοκυριών.
Παρά το γεγονός ότι εν μέσω κορωνοϊού, οι μεγάλες αλυσίδες ευνοήθηκαν πετυχαίνοντας τζίρους «μαμούθ», οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν snacks από τα μικρότερα καταστήματα της γειτονιάς τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων των snacks πραγματοποιείται από τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, όπως άλλωστε δείχνουν και τα στοιχεία της αγοράς τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα, η γενικότερη τάση οδηγεί στην αύξηση των snacks. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 88% των ενηλίκων καταναλώνει περισσότερα snacks κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε σχέση με πριν, με τους millennials και εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν snack κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Τα snacks ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ειδικά για εργένηδες και γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%). Παρά το γεγονός ότι περνούν πολύ χρόνο εντός και το μαγείρεμα ενισχύθηκε τον τελευταίο χρόνο, τα snacks δεν υποχώρησαν καθώς πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης διατροφικής κουλτούρας και λειτουργούν ως ένα αντίδοτο στη μοναξιά που βιώνουν εν μέσω πανδημίας τα άτομα. Παράλληλα, τα snacks, μεταξύ άλλων, αποτελούν και ένα μέσο σύνδεσης, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), προσφέροντας ένα snack ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να πάει μόνος του (29%).