Μερίδιο στη Black Friday και για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Το λιανεμπόριο βρίσκεται σε ετοιμότητα, καθώς η Black Friday παραδοσιακά αποτελεί “προάγγελο” των χριστουγεννιάτικων αγορών. Τα σούπερ μάρκετ μπαίνουν κι αυτά στη “μάχη” των ατέλειωτων προσφορών, καθώς τις τελευταίες μέρες στα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων παρατηρούνται αρκετές εκπτώσεις. Αφορούν κυρίως σε είδη σπιτιού και συσκευές. 

Η αλυσίδα Βασιλόπουλος για παράδειγμα, έχει “εγκαινιάσει” την Black Week, προσφέροντας έκπτωση 10 ευρώ σε αγορές άνω των 120 ευρώ, ενώ τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης έως και το Σάββατο 27 Νοεμβρίου έχουν εκπτώσεις σε εποχικά, είδη σπιτιού, ηλεκτρικά είδη και παιχνίδια. Παρόμοια τακτική ακολουθούν τα My Market και ο Μασούτης στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.

O πρόεδρος του ΕΒΕΠ και Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης πάντως επεσήμανε τον προβληματισμό που δημιουργεί φέτος στους εμπόρους η αγωνία για επάρκεια και ανατιμήσεις προϊόντων στα ράφια, λόγω των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, παρά τα πρόσθετα μέτρα λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων για τον κορωνοϊό. Επίσης τόνισε πως παρά τις μεγάλες ανατιμήσεις στις διεθνείς αγορές και τις δυσκολίες έγκαιρης προμήθειας εμπορευμάτων, οι προετοιμασίες για την κατανάλωση των τελευταίων ημερών του έτους στην ελληνική αγορά έχουν ολοκληρωθεί, χωρίς να επισημαίνονται εμφανείς ελλείψεις.