Στη Θεσσαλονίκη το ρομπότ της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος, με βασική προσθήκη το ρομπότ e-pepper, εγκαινίασε στη Θεσσαλονίκη η αλυσίδα “ΑΒ Βασιλόπουλος”, στο πλαίσιο του εορτασμού των 80 χρόνων λειτουργίας της.
Το ρομπότ υποδέχεται τους πελάτες στην είσοδο του καταστήματος “Μακεδονία” στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής και τους δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, προκειμένου να βρουν χωρίς ταλαιπωρία ανάμεσα στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ, το προϊόν ή τμήμα που θέλουν. Παράλληλα, τους ενημερώνει για το πώς εκδίδουν κάρτα προνομίων AB plus. Με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές και ψηφιακές υπηρεσίες εντός του καταστήματός της -όπως το σκάνερ με πληροφορίες για τα προϊόντα στο τμήμα “Αrmonia“, ο ηλεκτρονικός σύμβουλος στο τμήμα κρασιών ή το κεντρικοποιημένο σύστημα προτεραιότητας- η εταιρεία, ακολουθώντας την τάση στο λιανεμπόριο παγκοσμίως, στοχεύει στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τους καταναλωτές πελάτες της.
Ακόμα, γνωστοποιήθηκε ότι φέτος θα ανακαινιστούν ακόμη δύο-τρία καταστήματα, με στόχο το πρόγραμμα να ολοκληρωθεί στην επόμενη τριετία. Συμπλήρωσε ότι το κόστος για τις ανακαινίσεις των καταστημάτων συμπεριλαμβάνεται στις ετήσιες επενδύσεις, ύψους 60 εκατ. ευρώ, που υλοποιεί η εταιρεία. Παράλληλα, το κεντρικοποιημένο σύστημα προτεραιότητας, που έχει εγκατασταθεί στο κατάστημα επιτρέπει στον πελάτη “να πάρει το χαρτάκι του για όλα τα τμήματα που θέλει να επισκεφθεί, ενώ με ενημέρωση που θα λαμβάνει στο κινητό του, δεν θα χάνει τη σειρά του”.