Στην ανάπτυξη του δικτύου τους εξακολουθούν να στοχεύουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά, καθώς η πανδημία αύξησε τους τζίρους αλλά και τον ανταγωνισμό στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Τα ΟΚ! Anytime Markets A.E.το 2020 έφτασαν τα 115 καταστήματα, ενώ οι πωλήσεις έκλεισαν με αύξηση 19,44% στα 62.630.000€. Μέσα στο 2020 η εταιρεία εγκαινίασε το OK Grocery Super Market & Deli στην Αράχωβα και στην Πάτρα, τα οποία θα αποτελέσουν το μοντέλο για την ανάπτυξη του δικτύου στην επαρχία πάντα με τη μέθοδο του Franchise. Τους πρώτους μήνες του 2021 θα ανοίξει και ένα ακόμα κατάστημα OK Grocery στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Το 2020, η εταιρεία στο πλαίσιο της εταιρικής της επιχειρηματικής της υπευθυνότητας έλαβε την πιστοποίηση Safe Restart από την TÜV HELLAS, ενώ για φέτος υπολογίζει ανάπτυξη πωλήσεων της τάξεως του 5-6%.
Τα καταστήματα ΟK! αποτελούν μια μορφή MINI SUPER MARKET. Είναι εμβαδού 80 έως 120 τ.μ και το μείγμα των προϊόντων που διακινούν αποτελείται από 3.500 προϊόντα από περίπου 500 Έλληνες και ξένους προμηθευτές: γαλακτοκομικά, τρόφιμα ξηρού φορτίου, ψυγείου-κατάψυξης, οπωρολαχανικά και είδη πρώτης ανάγκης καθώς και καπνικά προϊόντα, όλα στη λογική του συσκευασμένου αγαθού κατανάλωσης.