Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις επενδύσεις η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ ΑΕ, δίνοντας έμφαση στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μη αλκοολούχων mixers.
Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σεπετά, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε. το λανσάρισμα του Βίκος Pink Grapefruit δικαίωσε την επιλογή της διοίκησης καθώς γνωρίζει σημαντική επιτυχία. Αποτελεί δημοφιλές προϊόν στο καταναλωτικό κοινό και επιτυχημένο παράδειγμα που ανοίγει σημαντικές προοπτικές σε αυτή τη κατηγορία. Με το συγκεκριμένο προϊόν, η Βίκος διευρύνει την ανταγωνιστικότητά της τόσο στην ευρύτερη κατηγορία των mixers όσο και σε νέα κανάλια διανομής. Μάλιστα μέσα στο 2023 δρομολογείται ο εμπλουτισμός του κωδικολογίου της κατηγορίας. Με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, το Βίκος Pink Grapefruit από το λανσάρισμά του τον Μάρτιο του 2022, κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο μόλις τον τρίτο μήνα, ενώ τον Ιανουάριο του 2023 πέρασε στη δεύτερη θέση με μερίδιο σε όγκο πωλήσεων 18,6% (με στοιχεία NielsenIQ). Σημειώνεται ότι στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των Pink Grapefruit στο σύνολο για το 2022 σημειώθηκε αύξηση όγκου κατά 42,2% ενώ το Βίκος Pink Grapefruit κατάφερε μέσα σε δέκα μήνες να καταγράψει διψήφιο μερίδιο (13,4%).