Στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου η Lidl.
Επενδύσεις συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ προγραμματίζει η Lidl Ελλάς, με στόχο να διευρύνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα:
- την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου σε όλα τα καταστήματα,
- ανάπτυξη κωδικολογίου, προσθέτοντας 250 νέους κωδικούς φτάνοντας συνολικά τα 2550 προϊόντα, εκ των οποίων περισσότερο από 67% είναι ελληνικά,
- την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers,
- προσθήκη 6 νέων σημείων, κυρίως στην Αθήνα και στη νησιωτική Ελλάδα αλλά και ένα στα Ιωάννινα, φτάνοντας το δίκτυο καταστημάτων στα 229.
Ανάλογα σχέδια υπάρχουν και για το 2020, χρονιά κατά την οποία προγραμματίζεται η δημιουργία ακόμη 8 με 10 νέων καταστημάτων, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 300 καταστημάτων.
- αύξηση της μισθολογικής δαπάνης κατά 5,3% που συνεπάγεται αύξηση των απολαβών για όλους τους εργαζόμενους.
Η εταιρεία πέρυσι «έκλεισε» με άνοδο πωλήσεων κατά 4,3% ενώ με ανάλογους ρυθμούς συνεχίζει και το πρώτο τρίμηνο, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς πάνω από 15%.αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς πάνω από 15%.