“Στηρίζει” τη μικρή λιανική το 78% των Ελλήνων.
Αρκετά κινητικοί ως προς τις αγορές τους και “πιστοί” στα σημεία της μικρής λιανικής εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές, όπως δείχνουν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας του ΙΕΛΚΑ. Και μπορεί, όσον αφορά τα τρόφιμα, οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ να επιλέγονται ως κύριο κανάλι αγορών, λόγω εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων, ποικιλίας προϊόντων κι άμεσης εξυπηρέτησης, παρ’ όλα αυτά τα μίνι μάρκετ φαίνεται να αποτελούν σταθερή επιλογή για ένα σημαντικό ποσοστό του κοινού.
Όσον αφορά την εβδομαδιαία επισκεψιμότητα για την αγορά τροφίμων, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα εμφανίζονται στην τρίτη θέση των προτιμήσεων, μετά τα σούπερ μάρκετ και το φούρνο. Οι Έλληνες καταναλωτές, σε ποσοστό 18%, πραγματοποιούν επισκέψεις στα σημεία μικρής λιανικής της γειτονιάς τους σχεδόν καθημερινά, αφού τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν τουλάχιστον 5 επισκέψεις την εβδομάδα για ένα μεγάλο μέρος πελατών. Το 24% του δείγματος πηγαίνει σε μίνι μάρκετ ή περίπτερο 2-5 φορές την εβδομάδα, ενώ το 34% 1-2 φορές. Το 22% των ερωτηθέντων, που έλαβε μέρος στην έρευνα, απάντησε ότι δεν επισκέπτεται ποτέ κάποιο κατάστημα μικρής λιανικής, που σημαίνει ότι το 78% των Ελλήνων «περνάει» κάποια στιγμή από τα μίνι μάρκετ ή τα ψιλικατζίδικα.