Στο

Στο “χορό” της Black Friday και το λιανεμπόριο τροφίμων. 

Στη “μάχη” των προσφορών ετοιμάζονται να εισέλθουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, καθώς δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το “θεσμό” της Black Friday, που κερδίζει έδαφος πλέον και στη χώρα μας.

Τα My Market και η αλυσίδα Γαλαξίας έχουν γνωστοποιήσει τη συμμετοχή τους με σχετικές προσφορές, αλλά ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος κρατούν ακόμα κλειστά τα χαρτιά τους.

Όσον αφορά τους καταναλωτές, είναι έτοιμοι να “κυνηγήσουν” προσφορές με την ευκαιρία της άτυπης εκπτωτικής ημέρας “Black Friday” στις 29 Νοεμβρίου, σε ποσοστό 34%, ενώ αυτοί που τελικά θα πραγματοποιήσουν κάποια αγορά δεν αποκλείεται να ξεπεράσουν τελικά το 70%. Ένα 40% των ερωτηθέντων στο πλαίσιο έρευνας δηλώνουν “αναποφάσιστοι” για το αν τελικά θα επιδιώξουν να αποκτήσουν κάτι τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε ποσοστό 70% κατά μέσο όρο οι υποψήφιοι αγοραστές κρίνουν ως ικανοποιητικό το ποσοστό έκπτωσης που τη συγκεκριμένη ημερομηνία παρουσιάζουν οι επιχειρήσεις στις προσφορές τους.

Οι συγκεκριμένες τάσεις βρίσκονται στον πυρήνα των βασικών συμπερασμάτων της πανελλαδικής έρευνας σε 2.379 συμμετέχοντες που πραγματοποίησε το συγκεκριμένο Εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμπερασμάτων που προέκυψαν από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων στο διάστημα 15-17 Νοεμβρίου 2019. Από τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι και αυτό της διαφορετικής καταναλωτικής στόχευσης ανδρών και γυναικών, καθώς οι άντρες και ξόδεψαν περισσότερα (σ.σ τις ενδιάμεσες εκπτώσεις), αλλά και προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στη Black Friday.