Μια από τις αλλαγές που έφερε ο κορονοϊός στα σούπερ και μίνι μάρκετ ήταν και η αύξηση της ζήτησης για παράδοση παραγγελιών κατ’ οίκον. Οι υπηρεσίες delivery έχουν ανθίσει αυτόν τον καιρό αλλά όλα δείχνουν ότι θα αποτελέσουν το μέλλον της αγοράς και μετά το τέλος της καραντίνας.
Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι online παραγγελίες ακόμα και στα καθημερινά αγαθά, όπως τα τρόφιμα και τα είδη ψιλικών, αποτελούν την νέα πραγματικότητα, καθώς υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία καταναλωτών που αποφεύγει συστηματικά τα φυσικά καταστήματα και πλέον έχει μάθει να αγοράζει online μετά από μια μεγάλη περίοδο παραμονής στο σπίτι. Για το λόγο αυτό, οι μεγάλες και μικρότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν προχωρήσει σε επενδύσεις εκατομμυρίων, προκειμένου να αναβαθμίσουν τις διαδικτυακές τους υπηρεσίες και να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό, που λόγω του κορονοϊού εκτοξεύτηκε. Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής θα πρέπει να λάβει υπόψη του τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται, αφού η στροφή των καταναλωτών στις online αγορές είναι μια μεταβολή, που αναμένεται να παγιωθεί και μετά την πανδημία.
Σημειώνεται ότι έρευνα η οποία διενεργήθηκε το διάστημα 30 Δεκεμβρίου 2019 έως 5 Απριλίου 2020, από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz, την Google και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group έδειξε ραγδαία αύξηση, ακόμα και 134% εβδομαδιαίως, της δαπάνης των Ελλήνων καταναλωτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα.