Στο δίκτυο franchise “ποντάρει” η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Στην έκθεση για την δικαιόχρηση, ΚΕΜ Franchise, που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 15-19 Μαρτίου, συμμετείχε η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΑΒ Βασιλόπουλος, με 80 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, συνεχίζει την απρόσκοπτη οργανική της ανάπτυξη μέσα ένα δυναμικό και αποτελεσματικό δίκτυο δικαιόχρησης σε όλη τη χώρα. Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε τα επιχειρηματικά της μοντέλα AB Shop& Go και ΑΒ Food Market στο πλαίσιο της 21η έκθεσης ΚΕΜ Franchise. Περισσότεροι από 1.000 επισκέπτες του περιπτέρου της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εξειδικευμένους εκπροσώπους της ΑΒ σχετικά με τα σχήματα της και τη δυνατότητα να ενταχθούν στο εξελισσόμενο δίκτυο franchise της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι εδώ και 15 χρόνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε το franchise ως μια ευέλικτη πρακτική, σχεδιάζοντας τα μοντέλα AB Shop& Go και ΑΒ Food Market, ενώ εξειδικευμένες ομάδες βρίσκονται σταθερά στο πλευρό των νέων franchisees.
Η εταιρεία στηρίζει τους υποψηφίους franchisees διαθέτοντας μέχρι και 100.000 ευρώ για το AB Shop& Go και μέχρι και 250.000 ευρώ για το ΑΒ Food Market, σε εξοπλισμό για κάθε νέο σημείο πώλησης, σύμφωνα με την ανακοίνωση.