Στο κρασί

Στο κρασί “επενδύουν” τα My market. 

Mια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για το κρασί, το My wine app διαθέτει στους καταναλωτές η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ My market.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η ιστορία του κρασιού στη χώρα μας, είναι παράλληλη με την ιστορία του ελληνικού πολιτισμού, συνυφασμένη με κάθε πτυχή της ζωής του Έλληνα διαχρονικά. Οι Έλληνες οινοπαραγωγοί μεγαλουργούν σε κάθε γωνιά της χώρας και οι εγχώριες ετικέτες διαπρέπουν όχι μόνο σε εθνικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

To My wine app δημιουργήθηκε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, για να δώσει νέα διάσταση στην εμπειρία του κρασιού, καθώς και πρόσβαση στη γνώση των μικρών και μεγάλων μυστικών που ο καθένας θέλει να γνωρίζει για να επιλέξει σωστά και να απολαύσει το κρασί που επιθυμεί.

Το My wine app ξεναγεί τους καταναλωτές στον κόσμο του κρασιού γύρω από 4 βασικούς άξονες:

  • Επιλέγει την κατάλληλη ποικιλία κρασιού, ανάλογα με το φαγητό που θα υπάρχει στο τραπέζι
  • Ομαδοποιεί τα κρασιά με βάση το κύριο τους γευστικό χαρακτηριστικό, π.χ. φρουτώδη, ελαφρά κοκ
  • Ομαδοποιεί τα κρασιά ανάλογα με την ποικιλία τους, ώστε όποιος έχει μια προτίμηση σε κάποια ποικιλία να δοκιμάσει και άλλα κρασιά του ίδιου προφίλ
  • Προτείνει λύσεις για το κρασί επιλογής ανάλογα με κάθε περίσταση (δώρο, γιορτινό τραπέζι, πάρτυ κλπ).

Μέσα από αυτούς τους άξονες, το My wine App επιτρέπει σε όλους τους χρήστες να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν  γεύσεις και ποικιλίες, να τις ταιριάξουν με τα αγαπημένα τους φαγητά και γίνουν “ειδικοί” στο κρασί.