Στο παγωτό “ποντάρουν” τα μίνι μάρκετ.
Η καραντίνα μπορεί να τελειώνει στις 4 Μαΐου, μετά από τις νέες ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, όμως τα μέτρα συνεχίζουν να ισχύουν για καφετέριες και χώρους εστίασης, με αποτέλεσμα ο κόσμος να συνεχίζει να έχει ως μόνη διέξοδο πλατείες, πάρκα και άλλους εξωτερικούς χώρους.
Το γεγονός αυτό ευνοεί όμως περίπτερα και καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς μπορούν να ποντάρουν περισσότερο στα ψυγεία με τα παγωτά τους, τα οποία είναι ακόμα πιο εύκολο να προσελκύσουν τους μικρούς και μεγάλους καταναλωτές. Tα παγωτά στην Ελλάδα άλλωστε αποτελούν μία από τις σημαντικότερες αγορές, καθώς, με την καλοκαιρία να διαρκεί στη χώρα μας σχεδόν έξι μήνες το χρόνο, η κατανάλωσή τους είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή των άλλων χωρών της Ευρώπης. Τα παγωτά αποτελούν συχνά ένα από τα πιο ισχυρά «όπλα» για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική γενικότερα, αφού αποτελεί τον «κράχτη» των καταστημάτων, προσελκύοντας τους καταναλωτές, ειδικά κατά την περίοδο του καλοκαιριού. Ειδικά για τα καταστήματα που βρίσκονται κοντά σε πλατείες και σχολεία, ο τζίρος από τα παγωτά μπορεί να είναι τόσο μεγάλος, ώστε να προσφέρει κι ένα ιδιαίτερα σημαντικό έσοδο, ικανό να αντισταθμίσει ένα μέρος από τις «απώλειες» του κορονοϊού.