Σε λογική

Η τιμή των προϊόντων αποτελεί βασικό κριτήριο αγορών εν μέσω κρίσης, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να εξετάζουν προσεκτικά τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ και να “κυνηγούν” καθημερινά τις εκπτώσεις. Την προσοχή τις τελευταίες εβδομάδες προσελκύει το “καλάθι του νοικοκυριού”, ένα μέτρο που μέχρι τώρα ευνοούσε κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες έσπευσαν να το γεμίσουν με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Πλέον όμως στο “παιχνίδι” των προσφορών μπαίνουν και οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι, προσπαθώντας να κρατήσουν την πελατεία τους, προσφέρουν σε δελεαστικές τιμές δεκάδες κωδικούς, σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ γνωστού τηλεοπτικού σταθμού. Στα συνοικιακά μίνι μάρκετ, ιδιαίτερα τις Κυριακές, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν αρκετά προϊόντα, κυρίως στην κατηγορία των οπωροκηπευτικών, ακόμα και σε μισή τιμή. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, οι κωδικοί χαρακτηρίζονται από υψηλότερη ποιότητα ε σχέση με αυτή των σούπερ μάρκετ.