Η αγορά της μπίρας εμφανίζει θετική και ανανεωμένη εικόνα τα τελευταία χρόνια, γεγονός που αποτελεί καλό νέο και για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, αφού πρόκειται για ένα προϊόν με μεγάλη δυναμική στις πωλήσεις τους.
Η μπίρα είναι ο λόγος που πολλοί καταναλωτές πηγαίνουν σε ένα μίνι μάρκετ, ένα ψιλικατζίδικο ή ένα περίπτερο και το ψυγείο πρέπει να είναι πάντοτε γεμάτο. Η θερμοκρασία στο ψυγείο δε, αλλά και η ποικιλία των προϊόντων, μπορούν να κάνουν τη διαφορά στις πωλήσεις, καθώς και στην επιστροφή ενός πελάτη στο κατάστημα. Οι περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα κωδικών στους καταναλωτές και αυτή φαίνεται να είναι και η σωστή κατεύθυνση.
Η διευρυμένη γκάμα και η επένδυση σε τοπικές και λιγότερο δημοφιλείς μπίρες, μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα, σε συνδυασμό πάντα και με τα κορυφαία brand που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στα πιο πολλά καταστήματα.
Ειδικά τώρα το καλοκαίρι μάλιστα, η αξιοποίηση της κατηγορίας είναι σημαντική για τα καταστήματα της μικρής λιανικής και ειδικά αν βρίσκονται σε τουριστικούς προορισμούς, η διαμόρφωση των ψυγείων τους και στην κατηγορία της μπίρας, μπορεί να “εκτοξεύσει” τις πωλήσεις και κατ’επέκταση τον τζίρο τους. Οι μπύρες χωρίς αλκοόλ είναι το μεγαλύτερο trend τα τελευταία χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι καταναλωτές επιλέγουν πιο υγιεινά προϊόντα και το ίδιο ισχύει και στα αλκοολούχα ποτά.
Παράλληλα, οι millenials και οι Gen Z αναζητούν και νέες γευστικές εμπειρίες, γεγονός που έχει οδηγήσει και σε καινοτόμους κωδικούς στην κατηγορία της μπίρας, όπως το πρόσφατο λανσάρισμα της μπίρας Άλφα με θαλασσινό αλάτι.