Η Almi Foods, εταιρεία παραγωγής τροφίμων με έντονη διεθνή παρουσία, έχει θέσει σε εφαρμογή από το 2024 ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη βαρύτητα στην ελληνική αγορά. Αν και μέχρι πρόσφατα η Ελλάδα αντιπροσώπευε λιγότερο από το 3% των πωλήσεών της, η εταιρεία προχωρά δυναμικά σε επέκταση της παρουσίας της στη χώρα, με στόχο τη σημαντική ενίσχυση του μεριδίου της. Παράλληλα, υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την ενδυνάμωση της παραγωγικής και εμπορικής της δραστηριότητας.
Το 2024, η Almi Foods ανέπτυξε συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες super market όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, My Market, Θανόπουλος, Κρητικός και άλλες, ενώ διεύρυνε τη διανομή της και σε ανεξάρτητα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από τη δημιουργία προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης, ειδικά σχεδιασμένων για την ελληνική αγορά, κατέγραψε αύξηση 70% στις πωλήσεις εντός της χώρας.
Για το 2025, η εταιρεία στοχεύει σε περαιτέρω ενίσχυση της εγχώριας παρουσίας της, μέσω νέων προϊόντων όπως plant-based επιλογές, snacks, καταψυγμένα και καθημερινές γεύσεις. Η πρόσφατη ανανέωση των συσκευασιών της αποτελεί μέρος της στρατηγικής για ενίσχυση της απήχησης στα ελληνικά ράφια.