“Στροφή” στο ελληνικό μέλι λόγω κορονοϊού.
Πολλά καταστήματα μικρής λιανικής επιλέγουν να τοποθετήσουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα στα καταστήματά τους, μεταξύ των οποίων το μέλι αποτελεί μια σταθερή πρόταση για τους πελάτες τους.
Οι επιχειρήσεις αυτές φαίνεται να δικαιώθηκαν εν μέσω κορονοϊού, καθώς η καταναλωτές, εξαιτίας της καραντίνας, έκαναν «στροφή» προς τα ελληνικά μέλια.
Οι ευεργετικές ιδιότητες του μελιού για την υγεία είναι γνωστές από την αρχαιότητα. Θεωρείται ότι θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε διάφορους ιούς, βοηθώντας στη δημιουργία ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Μελισσοκομικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΜΣΕ), Βασίλη Ντούρα οι Έλληνες στράφηκαν στα ελληνικά μέλια γιατί «καταλαβαίνουν πως όταν αγοράζεις ένα μέλι, αγοράζεις κάτι παραπάνω από τροφή».
Ο ίδιος ανέφερε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις «ενώ μειώθηκε η κατανάλωση του μελιού στα σούπερ μάρκετ, παρατηρήθηκε μια αύξηση στις πωλήσεις των ελληνικών μελιών κατά 15%» και υπογράμμισε ότι «η μείωση στη συνολική αγορά του μελιού στα σούπερ μάρκετ έφτασε το 5%».