Η Japan Tobacco International (JTI) συμπληρώνει ένα χρόνο στρατηγικής επένδυσης στην κατηγορία του θερμαινόμενου καπνού στην Ελλάδα με το λανσάρισμα του Ploom Special Edition Red, σε συνεργασία με τον διεθνούς φήμης Γάλλο σχεδιαστή Ora Ïto.

Η συνεργασία αυτή αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της JTI για καινοτομία, τεχνολογική πρωτοπορία σε συνδυασμό με την υψηλή αισθητική. Ο Ora Ïto, που είναι γνωστός για τη φιλοσοφία του «simplexity» και πρόσφατα συμμετείχε στο Milan Design Week, σχεδίασε το Ploom Special Edition Red ενσωματώνοντας τη σύγχρονη αισθητική στην ταυτότητα του προϊόντος.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας επένδυσης του ομίλου JT ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου για την περίοδο 2024-2026, ο στόχος της JTI για το προϊόν αυτό είναι να προσφέρει στους καταναλωτές μια νέα πρόταση για τη μάρκα.

Η κυρία Lili Zigoslu, CEO της JTI Ελλάδας, δήλωσε: «Ένα χρόνο μετά την πρώτη κυκλοφορία στη χώρα του Ploom, της νέας πρότασής μας στην κατηγορία προϊόντων θερμαινόμενου καπνού, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας στους ενήλικες καταναλωτές, συνδυάζοντας καινοτομία και στυλ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η ειδική αυτή έκδοση έχει τη σφραγίδα του Ora Ïto, ενός διακεκριμένου σχεδιαστή και συνεργάτη κορυφαίων brands παγκοσμίως. Η συνεργασία αυτή αποτελεί μια επενδυτική πρωτοβουλία με στόχο τη συμπλήρωση της παρουσίας μας στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού στην αγορά».