Συνεργασία των Carrefour με τη Google στη λιανική αγορά

Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων της Γαλλίας, η Carrefour  ήρθε σε συμφωνία με την Google για μία νέα συνεργασία που έχει ως στόχο να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στον τομέα των ηλεκτρονικών αγορών, όπου και εντείνεται με αμείωτους ρυθμούς, ο ανταγωνισμός των μεγάλων “αλυσίδων” σούπερ μάρκετ.

Όπως δήλωσε μάλιστα, η ίδια η εταιρεία, μέσω της νέας αυτής συμφωνίας, όλα τα είδη παντοπωλείου των καταστημάτων της, θα είναι διαθέσιμα και στο νέο ειδικό ιστότοπο αγορών που σχεδιάζει για την αγορά των ΗΠΑ, ο αμερικανικός κολοσσός της Google.

Συνεργασία των Carrefour με τη Google στη λιανική αγοράΗ συνεργασία των δύο κορυφαίων brand στην Γαλλία, έρχεται εν μέσω μεγάλης “μάχης” στη γαλλική λιανική αγορά, με τις “αλυσίδες” σούπερ μάρκετ να επενδύουν πολλά εκατ. ευρώ, σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες και υπηρεσίες παράδοσης στο σπίτι (delivery), έχοντας ως στόχο την αύξηση των πελατών τους, αλλά και κυρίως την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού από την πλευρά των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon.

Η τελευταία μάλιστα έχει “στραφεί” αρκετά το τελευταίο διάστημα προς τον τομέα της λιανικής τροφίμων, ανακοινώνοντας πρόσφατα και την εξαγορά της γαλλικής “αλυσίδας” Monoprix του ομίλου Casino, η οποία και περιλαμβάνει ένα δίκτυο 800 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα.