Τα καταστήματα της γειτονιάς στήριξε το 62% των Ελλήνων.
Τα καταστήματα της γειτονιάς τους στήριξαν σε ποσοστό 62% οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενισχύοντας τους εγχώριους επιχειρηματίες, όπως φανερώνουν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Ipsos, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της PayPal.
Πιο αναλυτικά, με βάση τα ευρήματα, οι Έλληνες παρέμειναν πιστοί στις επώνυμες μάρκες κατά τη διάρκεια του lockdown, κυρίως χάρη στην μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων ειδών, αλλά οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που κέντρισαν το ενδιαφέρον και κέρδισαν τόσο την εμπιστοσύνη όσο και την αναγνώριση, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που έχει η ενίσχυση της τοπικής κοινότητας και οικονομίας. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (62%) έκαναν τις αγορές τους από μικρά τοπικά καταστήματα εν μέσω καραντίνας και το 32% ψώνισε διαδικτυακά από μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σχεδόν οι μισοί εκ των ερωτηθέντων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε μια μικρομεσαία επιχείρηση ή σε ένα κατάστημα της γειτονιάς, προκειμένου να στηρίξουν τόσο την τοπική όσο και την εθνική οικονομία. Η τάση αυτή φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, καθώς το 58% των Ελλήνων δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράζει ακόμα περισσότερα τοπικά προϊόντα.
Τα δύο τρίτα του γενικού πληθυσμού (66%) αισθάνονται την υποχρέωση να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις της περιοχής τους. Αυτό μοιάζει ιδιαίτερα σημαντικό για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, αφού το 87% άνω των 65 ετών θεωρεί ότι η στήριξη της τοπικής οικονομίας είναι απαραίτητη για να ξεπεράσουμε την κρίση της πανδημίας.