Τα social media φέρνουν λεφτά στη λιανική.
Παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες εταιρείες εξακολουθούν να επενδύουν αστρονομικά ποσά στις τηλεοπτικές καμπάνιες, ώστε να επιτύχουν μεγιστοποίηση του μεριδίου τους στο κανάλι της λιανικής και να αυξήσουν τους ετήσιους τζίρους τους, για τη γενιά των Millennials η τηλεοπτική διαφήμιση ανήκει μάλλον στο παρελθόν.
Την τάση αυτή ανείδειξαν τα αποτελέσματα νέων ερευνών, που παρουσιάστηκαν στο 8ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με τίτλο «Shopper Anatomy», που σκιαγραφούν το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή την επόμενη δεκαετία και παρουσιάζουν τις αλλαγές στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, που έχουν συντελεστεί.
Ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, ανέδειξε τη διαφοροποίηση της γενιάς των Millennials, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 3 εκατ. καταναλωτές, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η νέα γενιά των Millennials όλο και περισσότερο απομακρύνεται από την τηλεοπτική διαφήμιση, επιλέγοντας εναλλακτικά μέσα, όπως η επικοινωνία μέσω texting σε ποσοστό 49% και μέσω social media σε ποσοστό 43%.
Επιπλέον, ο κ. Πάνος Παχατουρίδης EMEA Partner Ecosystem Manager του Facebook, ανέδειξε τον ρόλο που παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην προώθηση και την πώληση προϊόντων, παρουσιάζοντας καινοτόμες εφαρμογές που αξιοποιούν τις τεχνολογίες της φωτογραφίας, του video και της εικονικής πραγματικότητας, ενώ ανέδειξε τις αλλαγές τις οποίες επιφέρουν τα social media στις αγοραστικές συνήθειες. Επίσης, ανέφερε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Facebook, για το 62% του αγοραστικού κοινού οι αγορές για τα φετινά Χριστούγεννα θα ξεκινήσουν από την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου.