Οι ταμπέλες και σημάνσεις μέσα σε ένα μίνι μάρκετ, παίζουν το δικό τους ρόλο για τις πωλήσεις του καταστήματος, σύμφωνα με σχετικές μελέτες στο εξωτερικό.
Ο τυπικός αγοραστής περπατά σε ένα κατάστημα με μόνο 200-300 χιλιοστά του δευτερολέπτου οπτικής επαφής με displays κάθε φορά. Η απόφαση να αγοράσει ένα προϊόν ή να επιλέξει μια μάρκα λαμβάνεται σε μόλις τρία έως επτά δευτερόλεπτα.
Ως εκ τούτου, μία καλή συμβουλή για τα καταστήματα της μικρής λιανικής που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις είναι να χρησιμοποιούν σήμανση που καθιστά απλούστερη και ευκολότερη την αγορά μέσα στο κατάστημα.
Η χρήση κάποιας ταμπέλας ή άλλης μορφής σήμανσης είναι πάντα καλή ιδέα, ανεξάρτητα από το μέγεθος του καταστήματος ή την ποσότητα του προϊόντος. Κι αυτό γιατί όταν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες σε συγκεκριμένα σημεία του καταστήματος και σε ράφια που μπορεί να μην έβλεπε στον ελάχιστο χρόνο του μέσα στο χώρο. Η εμπειρία λέει ότι κάνει τις αγορές πιο βολικές και μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και ως σιωπηλός πωλητής.