Τα έτοιμα γεύματα αποτελούν μια από τις πιο ισχυρές τάσεις των τελευταίων ετών, καθώς ο σύγχρονος τρόπος ζωής και ο περιορισμένος χρόνος έχει στρέψει ένα μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού στην αναζήτηση εύκολων λύσεων για το καθημερινό τραπέζι.
Η δυναμική των ready-to-eat, που εμπνέονται από την παράδοση, γίνεται εμφανής τόσο στα ράφια των σούπερ μάρκετ όσο και στα καταστήματα της μικρής λιανικής. Οι μεγάλες αλυσίδες κυρίως δε σταματούν να ανανεώνουν τις επιλογές των καταναλωτών, προκειμένου να αυξήσουν το τζίρο τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, που πρόσφατα λάνσαρε μια νέα σειρά έτοιμων γευμάτων “ΑΒ you’ll love” εμπνευσμένη από τα ελληνικά νησιά, την Πελοπόννησο και τη Μακεδονία. Έως τις 9 Νοεμβρίου, γνωστά ελληνικά πιάτα θα είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα και στο AB Eshop. Το μενού περιλαμβάνει 8 πιάτα, μεταξύ των οποίων παραδοσιακά ζυμαρικά, ψάρι και κρέας με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
Τα Ready to Eat γεύματα μπορούν να καταναλωθούν εύκολα και παντού, ενώ εξίσου ευέλικτη είναι κι η αποθήκευσή τους. Η κατηγορία περιλαμβάνει από έτοιμες σαλάτες και συσκευασμένα τοστ και σάντουιτς, μέχρι κανονικές μερίδες φαγητού ή φρούτα κομμένα, όλα έτοιμα για κατανάλωση. Η άνεση κι η διευκόλυνση του καταναλωτή είναι τα σημεία «κλειδιά», και για τον λόγο αυτό, τα μίνι μάρκετ αξίζει να επενδύσουν σε ανάλογους κωδικούς.