Οι υγιεινές προτάσεις και η βιωσιμότητα αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο της καταναλωτικής εμπειρίας το 2024, επηρεάζοντας και τις πωλήσεις της μικρής λιανικής. Αυτό συμβαίνει γιατί οι νεότεροι πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για τη βελτίωση της υγείας τους και συχνά αναζητούν λύσεις στα καταστήματα της γειτονιάς τους.

Αρκετοί είναι πλέον οι επαγγελματίες που ακολουθούν τις τάσεις της περιόδου, επενδύοντας σε snacks και ποτά που φέρουν ετικέτες όπως vegan, low fat, high-protein ή organic, τη στιγμή που οι κωδικοί “made in Greece” συνεχίζουν να θεωρούνται πιο αξιόπιστοι. Συχνά τα 
μίνι μάρκετ “φιλοξενούν” στα ράφια τους προϊόντα μικρών παραγωγών, προσφέροντας premium επιλογές που συνδυάζονται με την υγεία.

Σημαντικό ρόλο το 2024 αναμένεται να παίξει και η συσκευασία των προϊόντων, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές ανησυχούν για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον. Φαίνεται πως φέτος οι πιο “πράσινες” συσκευασίες θα κερδίσουν μια θέση στο καλάθι του νοικοκυριού.