Τέλος “εποχής” για τα ταμεία των σούπερ μάρκετ.
Αλλαγές αναμένονται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, τα οποία τα τελευταία χρόνια μετασχηματίζονται με γοργούς ρυθμούς, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, ακολουθώντας το παράδειγμα της Amazon στις ΗΠΑ, τα αυτόματα ταμεία θα κάνουν σιγά σιγά την εμφάνιση τους και στα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Το προσεχές διάστημα, εκτός από την Amazon, η συγκεκριμένη καινοτομία θα πραγματοποιήσει την είσοδό της και στα καταστήματα της μεγάλης αλυσίδας Tescο, ξεκινώντας από τη Βρετανία.
Προκειμένου να εντυπωσιάσει το καταναλωτικό κοινό, προσεγγίζοντας ευκολότερα τις νέες γενιές, η Tesco σε συνεργασία με την Trigo Vision, μια startup από το Ισραήλ, θα ενσωματώσει την ψηφιακή τεχνολογία στο δίκτυό της.
Όπως ανέφερε και ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, κ.Κωνσταντίνος Μαχαίρας: “Τα υφιστάμενα καταστήματα δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για το 50% των ατόμων της νέας γενιάς και άρα οι λιανέμποροι θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τονίζει, μάλιστα, πως οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στο ψηφιακό μετασχηματισμό θα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων, λέγοντας πως τα big data θα οδηγήσουν τον κλάδο στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Καταλυτικές αλλαγές, επισημαίνει, θα υπάρξουν και στο μέγεθος των προϊόντων, το οποίο όπως είπε θα μειωθεί για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των millennial που θέλουν μεγάλη επαναληπτικότητα.”