Τετραπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος.
H ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε με τέσσερα συνολικά βραβεία, στο πλαίσιο των Loyalty Awards 2019, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications για δεύτερη χρονιά, την Τρίτη 2 Απριλίου. Για την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε:
- GOLD βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement και, συγκεκριμένα, στην κατηγορία Food Retail για την προσωποποιημένη επικοινωνία μέσω της πρωτοποριακής κάρτας πιστότητας, ΑΒ Plus, η οποία επιβραβεύει 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
- SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Use of Business Analytics & Customer Insights για την καινοτομία και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών γύρω από τη διαχείριση και την αξιοποίηση μεγάλου όγκου δεδομένων (big data).
- SILVER βραβείο στην κατηγορία Best In-house Loyalty Team για την ομάδα της ΑΒ που αναπτύσσει και σχεδιάζει προγράμματα πιστότητας.
- BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Use of CRM για τη σύγχρονη και εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες της, με όλα τα ψηφιακά μέσα που διαθέτει η ΑΒ.