Η ενίσχυση της εξωστρέφειας, η διεύρυνση της παρουσίας στη λιανική σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά και η προσθήκη νέων προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο μέσα στο 2021, αποτελούν βασικούς άξονες στρατηγικής της εταιρείας Three Cents.
Η εταιρεία παράγει τα λεγόμενα mixers, αναψυκτικά δηλαδή, που αναμειγνύονται με ποτά για τη δημιουργία κοκτέιλ, καθώς και τόνικ, έχοντας κατορθώσει να εξάγει τα προϊόντα της σε 35 χώρες σε 3 ηπείρους. Η εμφιάλωση των προϊόντων γίνεται στο εργοστάσιο του «Μεταξά» στην Κηφισιά. Από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ στις αρχές του 2020 ολοκληρώθηκε η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το Virtus South European Fund. Όπως ανέφεραν οι ιδρυτές της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, η Three Cents, με την παρουσία στο κανάλι του HORECA να παραμένει βασική προτεραιότητα, εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας της στον κλάδο του retail μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου πωλήσεών της σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σε πρώτη φάση η τοποθέτηση αφορά συγκεκριμένους κωδικούς, με στόχο στη συνέχεια να διευρυνθούν, καλύπτοντας όλη τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας. Επιπρόσθετα η εταιρεία προγραμματίζει σημαντικές προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της μέσα στο 2021. Αυτή τη στιγμή, στην αγορά κυκλοφορούν 10 κωδικοί προϊόντων Three Cents: Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Two Cents Plain.