Τα προϊόντα και οι προμηθευτές
Όσον αφορά τα καπνικά, εκτός από τα τσιγάρα και τα αξεσουάρ τους, όπως είναι χαρτάκια, φιλτράκια, καπνοσακούλες και ταμπακιέρες, ο κ. Χατζηκωστής διαθέτει και ηλεκτρονικό τσιγάρο στο κατάστημα του. «Μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην άνοδο του τζίρου του μαγαζιού, γιατί το ποσοστό που δίνει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι πάρα πολύ καλό», μας είπε.

Μεγάλη ποικιλία διαθέτει το κατάστημα και στις μπίρες. «Έχουμε μπίρες που δεν τις βρίσκει κάποιος εύκολα. Στον κόσμο αρέσει να βλέπει ελληνικά προϊόντα, όπως η μπίρα Νήσος, άσχετα που εμείς δεν μπορούμε να την δουλέψουμε σωστά, γιατί μία την βρίσκεις, μία όχι. Δεν υπάρχουν καλά δίκτυα διανομής», δηλώνει ο κ. Χατζηκωστής.

Η μικρή λιανική πρέπει να εξελιχθεί, γι’ αυτό θεωρώ πολύ χρήσιμο να έχουν όλοι οι συνάδελφοι μου, ένα λογισμικό, το οποίο θα βάζει σε τάξη τα πάντα

Ο ίδιος προτιμάει να δουλεύει με προμηθευτές γιατί θεωρεί ότι στα Cash & Carry συμφέρει να πηγαίνουν μόνο όσοι είναι κοντά σε αυτά. Αναλυτικότερα μας είπε: «Εγώ που βρίσκομαι κοντά στο κέντρο της Αθήνας, θα χαλάσω βενζίνη ισάξια με το κέρδος που θα είχα από μία προσφορά. Οπότε δεν μπαίνω στη διαδικασία να ασχοληθώ.

Πιστεύω όμως ότι όσοι βρίσκονται κοντά, τους συμφέρει και τους εξυπηρετεί. Επίσης, ένας αποτρεπτικός παράγοντας για εμένα είναι ότι τα Cash & Carry δεν δέχονται επιστροφές. Μάλιστα, εμείς δουλεύουμε περισσότερο με προμηθευτές από τις ίδιες τις εταιρείες». Το μαγαζί δεν διαθέτει αποθήκη, καθώς ένας από τους προμηθευτές του, μπορεί να του φέρει ότι θέλει μέσα σε δύο ώρες.

Τιμές και κέρδος
«Προσπαθούμε να έχουμε όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές γίνεται. Μάλιστα σε κάποια προϊόντα έχουμε καταφέρει να έχουμε και χαμηλότερες από τα σούπερ-μάρκετ. Συγκεκριμένα, στα είδη υγιεινής έχουμε μέχρι και 40 λεπτά καλύτερη τιμή από τα σούπερ-μάρκετ. Για παράδειγμα στο χαρτί υγείας και στο μαλακτικό Lenor η τιμή μας είναι πολύ καλύτερη.

Σε αυτό το σημείο να πω ότι τα παιχνίδια αφήνουν καλό κέρδος και πάντα κινούνται, γιατί τα παιδιά είναι οι καταναλωτές που δεν μπορείς να τους πεις όχι. Τα fidget spinners μας άφησαν ένα αξιοπρεπές κέρδος το καλοκαίρι που πέρασε», μας είπε ο κ. Χατζηκωστής.

Η διαφήμιση
Μπροστά από την είσοδο ο κ. Χατζηκωστής έχει στήσει ένα προβολικό μηχάνημα (προτζέκτορα), όπου βάζει οποιαδήποτε ενέργεα-προσφορά «τρέχει» την εκάστοτε στιγμή, ώστε να την βλέπουν οι πελάτες. Ωστόσο, επισημαίνει ότι: «Δυστυχώς στον κόσμο έχει μείνει ότι στα μίνι-μάρκετ τα προϊόντα έχουν τεράστια απόκλιση στις τιμές από τα σούπερ-μάρκετ. Ίσως επειδή κάποιοι «βαρούσαν» τις τιμές. Εμείς πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν, ότι δεν πρέπει να συσχετίζουν όλα τα μαγαζιά μεταξύ τους».

Το ίντερνετ, ως μέσο προβολής, δεν το έχει αξιοποιήσει ακόμη, αλλά είναι στα άμεσα σχέδια του. «Το έχω δει και από άλλους συναδέλφους που το δουλεύουν ήδη και μπορεί και να είναι λάθος μου που δεν το έχω ξεκινήσει ακόμη. Παρά ταύτα, θέλω να τονίσω ότι και εμένα και το προσωπικό, μας ενδιαφέρει η διαφήμιση να βγαίνει από το μαγαζί. Κοιτάμε να πουλάμε ένα προϊόν που δεν κοστίζει, και αυτό δεν είναι άλλο από το χαμόγελο. Είναι κάτι που θα φτιάξει την διάθεση του άλλου. Εάν είσαι χαμογελαστός και ευγενικός είναι η καλύτερη διαφήμιση.

Οι υπάλληλοι που έχω στο κατάστημα περνάνε από εκπαίδευση τουλάχιστον 15 ημερών. Ζητάμε η εξυπηρέτηση του πελάτη να είναι γρήγορη και να αντιμετωπίζεται πάντα με ευγένεια. Από τον μεγαλύτερο άνθρωπο, μέχρι το μικρότερο παιδί. Η ευγένεια δεν έχει ηλικία».